A Peek at Our Engagement Photos!

So our incredibly awesome wedding + engagement photographer became even more awesome last night when she posted a sneak peek of our engagement photos on her blog only TWO days after taking the pictures. 


Check out the full post by Megan W Photography {here}. I am obsessed with these pictures and have already looked at them an insane and embarrassing amount of times. This girl is GOOD, I tell you. REALLY good.

I'll do another post once we have all of them, but I just couldn't resist sharing with you all! :)


21 comments:

Alissa said...

OH my gosh that last one is incredible!!!!!!

Brooke Houston said...

yay!!! I def went and checked out her full post! I'm loving the last session. You two are adorable!!!

Alissa Kelly said...

OH. m'goodness these are so freaking adorable!!! I cannot wait to see more!!!

Alissa
FeelingGoodStyle.com

Jaime @ La vie...J'aime said...

So pretty! you both look so happy :)

Lourdes said...

they came out great! too cute

Jacqueline O said...

Holy crap you had alot of outfit changes! I'm obsessed with these!!
P.S. Link up with me today if you want! :)
www.jaxandmarbles.blogspot.com

Andrea {Yesterday's Tomorrow} said...

They're beautiful!! You look so so happy :)

Stephanie French said...

You look fabulous! Congratulations Morgan!

Heather Marie said...

SO cute! and So excited for you!!

Milynn {Love + Whimsy} said...

Oh my goodness!!! You two are sooo adorable and she did such a good job with the photos! Beautiful beautiful! Congrats!

Niki Caron said...

Your photos are gorgeous!!!

Lindsay Kauffman said...

AH! I love them! She IS good! Can't wait to see the rest! Love your outfits!!

Blue Dog Belle said...

Ahh!! these are gorgeous! Y'all look so in love :)

Taylor Morgan said...

soooo adorable!!! can't wait to see more!


love from NYC,

Taylor
taylormorgandesign.blogspot.com
Shop Taylor Morgan

Abigailsterling said...

So cute!! Love them!!

Abigailsterling said...

So cute!! Love them!!

Kat@shop.school.sleep. said...

OMG!! BEAUTIFUL!!!

Little Miss Runshine said...

I love them!!! You two are such a beautiful couple!!!

Allison said...

These photos are so adorable... love them all! They also make me want to visit Boston in the springtime :)

Andi said...

absolutely gorgeous!!

sophistifunk said...

sooo cute! and congrats on your engagement :)

xo brie
www.sophsitifunkblog.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...